Mäklarassistent sökes

Swedish/ Här kommer ett jobberbjudande från mitt företag. Solnu är ett koncept inom företaget, Bellati AB för förmedling av mäklare tjänster. Jag vill dela jobbannonen också via bloggen så kanske vi hittar rätt medarbetare bland Miss Lopez läsare:). Är du intresserad är det vara att ansöka med CV och höra av sig via mejl till mig. info@misslopez.se

Lycka till!

Här kommer annonsen!

OM SOLNU

köpa bostad i spanien
köpa bostad i spanien

Bilden från Andalusien små gator…

Vi har det stora nöjet att erbjuda tjänsten som mäklarassistent i en intressant och växande bransch, förmedling av bostad i soliga Spanien.
Vi på SOLNU förmedlar mäklartjänster för dem som vill köpa eller hyra hus i Spanien. Vi bjuder på professionell rådgivning samt hjälper med dem rätta kontakter för en lyckad affär- Kort och gott är vi den hjälpande handen som visar vägen och gör det enklare att hitta drömhuset i Spanien man har drömt om.
SOLNUs uppgift är inriktad på att omvandla köpet av en bostad i Spanien till en trevlig upplevelse. För att garantera våra kunder köptrygghet har vi gjort ett noggrant urval av de bostäder som vi förmedlar.
Utbudet av bostäder i Spanien är väldigt omfattande och varierande, men SOLNU förmedlar endast bostäder med högsta nivå i både design och kvalitet. Vi har valt de bästa bostäder i bästa läge för att uppfylla dina förväntningar som krävande kund.
Hos oss på SOLNU är vi väl medvetna om att byggkvalitet, hav, golf, serviceutbud och vacker utsikt är de faktorer som är avgörande vid val av drömbostaden i Spanien. Våra produkter erbjuder allt detta i kombination med den professionalitet som vi åsamkat oss med många års erfarenhet av förmedling av bostäder i Costa del Sol och Costa Blanca tillsammans med våra samarbetspartner i Spanien.

Om vårt kontor
Vi älskar verkligen Stureplan i centrala Stockholm och allt vad området kan erbjuda!
Missa inte möjligheten att bli en del av oss!

Om tjänsten
Som mäklarassistent är din uppgift att vara en hjälpande hand åt mäklarna. Det kommer innebära att ta fram prospekt/beskrivningar, hitta egna ”leads” och få in intresseanmälningar, hjälpa till inför och efter möten, ta fram information samt statistik- och försäljningsrapporter åt våra samarbetspartners, förbereda tillträden samt andra administrativa sysslor. Du kommer även ansvara för kundvård vilket innebär att du ringer registrerade kunder i närområdet med fokus på relation skapande och erbjuda kostnadsfria värderingar.

Du kommer även ansvara för och utveckla arbetet för kontorets mötesbokare. Ingen dag är den andra lik och det är viktigt att du har en struktur på ditt arbete som gör att du kan arbeta proaktivt. Arbetstiderna kan vara flexibla och vi fokuserar oss på resultatet.

Om dig

Du har en verklig passion för service; oavsett om det handlar om att ansvara för administrationen, vara ett stöd för mäklarna eller att aktivt skapa säljmöten för dina medarbetare. Du har inte nödvändigtvis gått en mäklarassistent utbildning, även om det självklart är en merit.

Däremot har du en god erfarenhet av serviceyrken, där tempot har varit högt och du har varit ansvarig för många projekt samtidigt. Vi tror att du sätter högt värde i ett professionellt och trevlig bemötande, är ambitiös och ser vårt kontor som den perfekta platsen att vidareutvecklas och ta nästa steg i karriären.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av officepaketet, speciellt excel, samt kunskaper i design och wordpress.

Här jag under solen…mycket glad i Spanien. 🙂

miss lopez vd på solnu
miss lopez vd på solnu

Vi ser fram emot att höra av dig!

Vi diskuterar resten när vi träffas 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*